دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.5
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.5
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 11:17
نویسنده :
دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.5
  • دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.5

    Gmail  یک برنامه ساده اما کاربردی می باشد که در تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید به صورت از قبل نصب شده می باشد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به حساب کاربری گوگل خود دسترسی پیدا کنید و به اسانی پیام های شخصی و دوستان خود را مدیریت نمایید. قابلیت چت انلاین نیز یکی از امکانات این برنامه می باشد. همچنین برای برخی بازی های HD نیاز به اکانت Gmail می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

     

    دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.53.2 out of 5 based on 5 ratings
  • برای رفع مشکلات و تبادل نظرات به صفحه دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4.5 در انجمن سایت مراجعه کنید.
  • فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند. فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www.androidkade.com) می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،
:: برچسب‌ها: Gmail 4, 5, Gmail 4, 5 apk, برنامه مدیریت جیمیل اندروید, دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4, 5, دانلود برنامه مدیریت جیمیل Gmail 4, 5 برای اندروید, دانلود برنامه مدیریت جیمیل در تبلت اندروید, دانلود نرم افزار جیمیل, مدیریت اسان جیمیل در اندروید,